Subject: Airok OÜ Kaarma farmi käitamisluba
From: "Sirje Arus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,VÄIKE-MAARJA VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Cc: "Raili Lanno" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 11:27:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Ilmse ebatäpsuse parandamine Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti 
10.07.2025 otsuses nr 1-7/25-239

Lähtudes haldusmenetluse seaduse §-st 59 parandan Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti 10.07.2025 otsuse nr 1-7/25-239 „Käitamisloa väljastamine 
ohtlike kemikaalide käitlemiseks“ resolutsioonis käitist puudutava ilmse 
ebatäpsuse ning asendan otsuse resolutsioonis fraasi „Loo 
vedelgaasipaigaldisele“ fraasiga „Kaarma farmile“.

Lugupidamisega

	 Sirje Arus
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2171 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn